Ångesten som uppstår

Det känns som min insida är lite kaos just nu. Men det är okej, man har sina perioder. Allt kan inte vara underbart och fantastiskt jämt. Määtherfucking shitfuck.
 
Dessutom ligger ångesten på som ett lock över allt. Helt onödig, jäkla ångest bara för att jag inte kan träna. Dag tre utan träning nu. Jag kryper på väggarna snart. Halsjävel, bli bra NU. Nej Elin, du är inte värdelös bara för att du inte tränar. Din kropp behöver vila. Imorgon blir det dans hur det än ligger till. 
 
Att vara sjuk är inte att vara lat.
Att lyssna på kroppen är inte att vara dålig.
Att stanna hemma en dålig dag är inte ett nederlag.
Att vila är inte att vara något av ovanstående.
 
Texten ovan är tagen från www.ptfia.se 
 
Ursäkta mitt negativa ångestinlägg. Men inte ens jag kan vara positiv jämt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback