Back in blood

Nu är jag tillbaka hemma efter en härlig påskhelg i Malung. Jag har träffat familj och vänner, ätit gott, tränat och njutit av det fantastiska vädret. Precis som det ska vara under påsk. Redan nästa vecka är det valborg och då bär det nog av till Dalarna igen.
 
 
Jag och mamma lyxade till det med våfflor <3
 
 
 
I fredags agerade jag chaffis i denna pärla. Det var ett rent nöje att köra den må jag säga. Många raggarvarv runt byn blev det, precis som det ska vara.
 
 
 
Lördag kväll spenderades i Äppelbo där jag träffade massa saknade människor, bland annat dessa två snyggingar.
 
 
 
I söndags grillade vi för första gången i år, så härligt! Jag gjorde en jättegod raw chokladmousse till efterrätt.
 
 
 
 
 
Idag fick jag skjuts till Borlänge av min kära bror och vi invigde glassäsongen i väntan på tåget.
 
 
 
Nu har jag avslutat påsken med ännu lite mer chokladmousse, hihi. It's good for you.
 
Något som gör mig fruktansvärt irriterad är att jag har ont i halsen = ingen träning. Det gör mig smått galen. men det är bara att försöka vila så att det går över så fort som möjligt. Sen kan jag kötta på med träningen igen. Synd att jag inte har det bästa tålamodet.
 
Nu ska jag snart sova så jag orkar med denna vecka. Dock är det ju redan måndag idag, fast det känns som söndag. Så det blir en kort vecka. Lika nästa vecka, då det är valborg på onsdag. Alla dessa röda dagar är nice, då får vi vara "lediga" mycket. Imorgon är det praktiskt moment i testledarutbildningen och på torsdag är det tenta. Det ska nog gå finfint.
 
Rock on.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback