Here´s to us

Hallo!
 
Livet rullar på i en rasande fart, jag kan knappt förstå hur tiden kan gå så fort. Snart är det sommarlov och då har jag gått klart mitt första år på högskolan, vilket innebär ett stort steg närmare att få kalla mig hälsopedagog! Wow.
 
Denna helg har jag spenderat i Vansbro med massa underbara vänner, jag är så tacksam över att ni finns! <3 Har haft det kanonbra verkligen.
 
 
I fredags var det fest hos saknade Ailie, supernice!
 
 
 
På lördagen var jag och Ida på teater, så himla underbart att få träffa henne, vi hade inte setts på en hel evighet. Våra ben var väldigt djuriska, hihi. Snelhestzebra och Ponnysilleopard!
 
 
 
Kvällen spenderades med god mat och spel tills mitt i natten. Himla nice.
 
 
 
Fruktsallad till efterrätt <3
 
Nu ska jag ladda för ännu en vecka. På tisdag är det äntligen dags för Halestorm i Stockholm! Jag är så taggad, det kommer bli grymt!! Jag åker tillbaka till Gävle igen på onsdag för att sedan åka till Malung på torsdag och vara där hela påsken. Mycket åkande, men det är det värt. Det ska bli skönt med lite långledigt och att träffa familjen.
 
Förövrigt är jag jättetaggad inför kommande festivalsommar. Tisdagens konsert blir en bra uppvärmning.
 
Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback