Skogsröjet 2014

 
 
Så överdrivet lycklig på denna bild. Avatar <3
 
 
 
 
Jag har haft så sjukt kul på Skogsröjet i helgen. Fick umgås med min saknade Ailie, träffa Avatar och stå längst fram på deras spelning som var obeskrivligt jäkla bra, utan överdrift. Har träffat massor av härliga människor och njutit på campingen och av alla band. Underbar helg.
 
Nu är det några dagars jobb som gäller och i helgen är det äntligen dags för Getaway Rock Festival, yeeey. Jag får aldrig nog av festivaler, haha.
 
Nästa vecka på fredag flyttar jag tillbaka till Gävle, helt sjukt att tiden har gått så fort! Jag har haft en fantastisk sommar med alla määäthers här i Vansbro, kommer sakna alla som tusan. Men nu saknar jag Gävle, alla människor där och min lägenhet. Jag är så sjukt taggad på höstnollningen och ännu ett år på hälsopedagogiska programmet med massa ny kunskap och nya tokerier med alla awesome människor.
 
Rock on.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback