Vansbroooo fäääckers

 
 
 
 
Hej världen.
 
Jag har inte mycket tid till att blogga nu för tiden, jag är fullt upptagen med att leva och utnytta dygnets 24 timmar så effektivt som möjligt, vilket man kan göra på många bättre sätt än framför en datorskärm. Detta är typ den första lugna kvällen jag har sen jag flyttade till Vansbro, det är så det ska vara ;)
 
Jag har bott här i ca en och en halv vecka och det är så gööött att vara tillbaka. Spontanträffar med saknade vänner, jobb och nära till allt. Trivs så himla bra, den här sommaren kommer att bli grym. Det har varit cruising med massa saknade människor, fest, flumm och bara massa, massa bra. Jag har även hunnit tillbaka till Gävle en vända och vet ni vaad? Jag ska bli aerobicsledare, utbildningen börjar i höst. Yes!
 
Det känns verkligen skönt att få jobba igen och sprida glädje till de äldre. Och pengar, ja det behövs alltid. 
 
Mina dagar fylls av jobb, träning, vänner och däremellan försöker jag få en lugn stund och hålla lägenheten beboelig. Det är så stooort här, hihi, gött! Det bodde en till här när jag flyttade in, men hon har dragit nu. Det finns nämligen fyra rum här med gemensamt kök och badrum, men jag kommer att vara ensam här i princip hela sommaren. Jag klagar inte ;)
 
Pepp på livet. Summer 2014. you're so welcome. Nästa helg är det midsommar, vilket innebär jobb ungefär hela helgen. Men veckan efter drar vi äntligen till Island! Det ska bli skönt med lite semester :) sedan får vi inte glömma Skogsröjet och Getaway Rock, hihihi <3
 
Nu ska jag stupa i säng och njuta av tanken på den välbehövliga sovmorgon som väntar.
 
Rock on.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback