A pretty bullet

 
Tjeeena.
 
Har haft en helt awesome helg. I fredags hade jag en relativt pluggfri mysdag, underbart. Igår gick jag upp tidigt, i alla fall för att vara en helg, klockan tio körde vi nämligen igång med dansträning inför föreställningen samma dag. Klockan tolv började föreställningen och det var sjukt mycket folk där. Nervöst! Men ååh vad underbart det var att få dansa på scen igen :D fick en sådan energikick som fortfarande håller i sig! Fantastiskt! Jag är så glad att jag började dansa igen. Jag är så otroligt taggad inför onsdagens föreställning på teatern, då kommer det förmodligen mycket mer folk och kollar. Awesome! Efter dansen drog jag ner till stan på matmarknad och kom därifrån med lite engelsk fudge och torkad frukt som jag sitter och mumsar på nu, yummie! Lördagen avslutades inne i Gävle med vin och mys, totally awesome.
 
Kom hem runt halv sex idag och har städat, handlat och lagat mat. Nu blir det snart sova och ladda upp inför kommande vecka. Det är måndag imorgon och jag är pepp! Pepp på livet.
 
Rock on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback