Mysfredag

Är jag lat när jag lägger upp en bild på instagram bara för att jag ska kunna lägga upp den här utan att koppla in telefonen till datorn? Well, det är en definitionsfråga ;) men man får vara lat ibland, så det så.
 
Åh, vilken skön fredag jag har haft. Har tagit det rätt lugnt med plugget, känns som jag ligger bra i fas och att det inte finns så mycket mer att göra förrän på måndag då grupparbetet sätter igång. Så denna fredag har bestått av sovmorgon, mysfrukost och en vända in till stan. Uträttade lite ärenden, tränade och åkte hem. Sen har jag chillat runt och lyssnat på awesome musik, bakat bröd, lagat supergod mat (jag borde ju uppenbarligen bli kock!), läst och bara myst. Har varit grått och regnigt hela dagen, perfekt mysa-inne-vädrer <3.
 
Nu ska jag slå på en film, unna mig en ruta mörk choklad och ladda inför en heldag med dans imorgon. Första uppvisningen av två, ska bli riktigt kul :D redan vid tio ska vi köra igång med träningen, så det får bli en tidig kväll.
 
Rock on!
 
 
Dagens middag: Kyckling med jordnötssås, råris och massa grönsaker. Mina smaklökar jublar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback