Nothing's in my way

 
 
Life is beautiful.
 
Nu ni, nu är allt skolarbete inlämnat och klart. Sommarlov. Vilken fantastisk känsla. Visst att jag gillar plugget, men det ska bli så skönt med en välförtjänt paus och vila skallen lite. Blir gött att få arbeta och göra något praktiskt istället och inte minst tjäna pengar. Men innan jobbet sätter igång har jag faktiskt ett par veckor som är helt lediga, snacka om lyx!
 
Sommarlovet firades med en sista kväll med fina vänner här i Gävle innan jag åker hem till Dalarna imorgon. Hade verkligen jättekul och jag kommer att sakna alla, det känns jättekonstigt att bara åka härifrån och inte komma tillbaka förrän i augusti. Samtidigt ska det bli sååå skönt att komma hem till Dalarna och träffa familjen och alla saknade vänner där hela sommaren. Det kommer att bli en fantastisk sommar det här, I can feel it. Träffa vänner, familj, jobba, åka på 3 festivaler, resa till Island och Stockholm. Och till hösten väntar nollning. Kan knappast bli så mycket bättre.
 
En fantastisk grej är att jag och min bror lite spontant köpte biljetter till Stockholm Fields vilket innebär att min festivalsommar börjar redan nästa fredag, om mindre än en vecka. Hur fantastiskt är inte det!? Jag är såå taggad! Metallica, Slayer, Ghost, ja ni hör ju själva! Äntligen ska jag få se Metallica :D så nästa helg blir det festival på fredag och sedan häng i Stockholm resten av helgen, underbart.
 
Nu måste jag ta tag i packningen inför imorgon. Det blir rätt mycket när man ska vara borta i flera månader! Haha. Är inte alls taggad för att packa och härja, somnade inte förrän nio imorse, vilket vittnar om att jag hade en episk kväll, men är väldigt trött och sliten idag. Jaja, det är bara att ta tag i saken ;)
 
Rock on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback